Proverbe 8:11-18

Caci intelepciunea pretuieste mai mult decat margaritarele, si nici un lucru de pret nu se poate asemui cu ea.

Eu, Intelepciunea, am ca locuinta mintea, si pot nascoci cele mai chibzuite planuri.

Frica de Domnul este urarea raului; trufia si mandria, purtarea rea si gura… mincinoasa, iata ce urasc eu.

De la mine vine sfatul si izbanda, eu sunt priceperea, a mea este puterea.

Prin mine imparatesc imparatii si dau voievozii porunci drepte.

Prin mine carmuiesc dregatorii, si mai marii, toti judecatorii pamantului.

Eu iubesc pe cei ce ma iubesc, si cei ce ma cauta cu tot dinadinsul ma gasesc.

Cu mine este bogatia si slava, avutiile trainice si dreptatea.

Published in: on October 11, 2010 at 7:19 am  Leave a Comment  

The URI to TrackBack this entry is: https://minunatabiblie.wordpress.com/2010/10/11/proverbe-811-18/trackback/

