Ioan 17:11-17

Eu nu mai sunt in lume, dar ei sunt in lume, si Eu vin la Tine. Sfinte Tata, pazeste, in Numele Tau, pe aceia pe care Mi i-ai dat, pentru ca ei sa fie una, cum suntem si noi.

Cand eram cu ei in lume, ii pazeam Eu in Numele Tau. Eu am pazit pe aceia, pe care Mi i-ai dat; si nici unul din ei n-a pierit, afara de fiul pierzarii, ca sa se implineasca Scriptura.

Dar acum, Eu vin la Tine; si spun aceste lucruri, pe cand sunt inca in lume, pentru ca sa aiba in ei bucuria Mea deplina.

Le-am dat Cuvantul Tau; si lumea i-a urat, pentru ca ei nu sunt din lume, dupa cum Eu nu sunt din lume.

Nu Te rog sa-i iei din lume, ci sa-i pazesti de cel rau.

Ei nu sunt din lume, dupa cum nici Eu nu sunt din lume.

Sfinteste-i prin adevarul Tau: Cuvantul Tau este adevarul.

Published in: on September 18, 2010 at 7:17 am  Leave a Comment  

The URI to TrackBack this entry is: https://minunatabiblie.wordpress.com/2010/09/18/ioan-1711-17/trackback/

