Ioan 12:46-50

Eu am venit ca sa fiu o lumina in lume, pentru ca oricine crede in Mine, sa nu ramana in intuneric.

Daca aude cineva cuvintele Mele si nu le pazeste, nu Eu il judec; caci Eu n-am venit sa judec lumea, ci sa mantuiesc lumea.

Pe cine Ma nesocoteste si nu primeste cuvintele Mele, are cine-l osandi: Cuvantul, pe care l-am vestit Eu, acela il va osandi in ziua de apoi.

Caci Eu n-am vorbit de la Mine insumi, ci Tatal, care M-a trimis, El insusi Mi-a poruncit ce trebuie sa spun si cum trebuie sa vorbesc.

Si stiu ca porunca Lui este viata vesnica. De aceea lucrurile, pe care le spun, le spun asa cum Mi le-a spus Tatal.”

Published in: on September 7, 2010 at 7:09 am  Leave a Comment  

The URI to TrackBack this entry is: https://minunatabiblie.wordpress.com/2010/09/07/ioan-1246-50/trackback/

