Apocalipsa 22:8-13

Eu, Ioan, am auzit si am vazut lucrurile acestea. Si dupa ce le-am auzit si le-am vazut, m-am aruncat la picioarele ingerului, care mi le arata, ca sa ma inchin lui.

Dar el mi-a zis: “Fereste-te sa faci una ca aceasta! Eu sunt un impreuna slujitor cu tine, si cu fratii tai, proorocii, si cu cei ce pazesc cuvintele din cartea aceasta. Inchina-te lui Dumnezeu.”

Apoi mi-a zis: “Sa nu pecetluiesti cuvintele prorociei din cartea aceasta. Caci vremea este aproape.

Cine este nedrept, sa fie nedrept si mai departe; cine este intinat, sa se intineze si mai departe; cine este fara prihana sa traiasca si mai departe fara prihana. Si cine este sfant, sa se sfinteasca si mai departe!

Iata, Eu vin curand; si rasplata Mea este cu Mine, ca sa dau fiecaruia dupa fapta lui.

Eu sunt Alfa si Omega, Cel dintai si Cel de pe urma, Inceputul si Sfarsitul.

Published in: on August 31, 2010 at 7:05 am  Leave a Comment  

The URI to TrackBack this entry is: https://minunatabiblie.wordpress.com/2010/08/31/apocalipsa-228-13/trackback/

