Eclesiastul 1:14-18

Am vazut tot ce se face sub soare; si iata ca totul este desertaciune si goana dupa vant!

Ce este stramb, nu se poate indrepta, si ce lipseste nu poate fi trecut la numar.

Am zis in mine insumi: “Iata ca am sporit si am intrecut in intelepciune pe toti cei ce au stapanit inaintea mea peste

Ierusalim, si mintea mea a vazut multa intelepciune si stiinta.

Mi-am pus inima sa cunosc intelepciunea, si sa cunosc prostia si nebunia. Dar am inteles ca si aceasta este goana dupa vant.

Caci unde este multa intelepciune, este si mult necaz, si cine stie multe, are si multa durere.

Published in: on July 13, 2010 at 7:28 am  Leave a Comment  

The URI to TrackBack this entry is: https://minunatabiblie.wordpress.com/2010/07/13/eclesiastul-114-18/trackback/

